100. Piensahateollisuuden markkinoinnin kehit-tämismahdollisuudet

Tuula Leikas – Jussi Uusivuori. 1992. PIENSAHATEOLLISUUDEN MARKKINOINNIN KEHITTÄMISMAHDOLLISUUDET. Raportteja ja artikkeleita 100. ISBN 951-8950-09-1, ISSN 0357-7384. Kotimaisen rakennusteollisuuden lama on iskenyt erityisesti piensahojen toimintaedellytyksiin Suomessa 1990-luvun alussa. Piensahojen vientitoiminta on ollut toisetaiseksi lähes olematonta. Joitakin toimintojaan yhdistelemällä piensahat pystyisivät kuitenkin harjoittamaan myös vientimarkkinointia ja luomaan näin vaihtoehtoisia myyntiväyliä kotimaan markkinoille. Tässäa esitellään projektia, jonka tarkoituksena on nimenomaan hyödyntää piensahayrittäjien toimintaetuja. Projektia on toteutettu yhteistyössä Sahayrittäjät ry:n ja Pellervon taloudellisen tutkimuslaitoksen toimesta.

Yleiskatsaus

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia kerätäkseen tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.