Hae meille talous- ja HR-koordinaattoriksi

Pellervon taloustutkimus PTT ry tuottaa kansantalouteen, maa- ja elintarviketalouteen, metsä- ja ympäris-tötalouteen sekä toimiala- ja liiketalouteen liittyvää luotettavaa tutkimustietoa ja asiantuntijapalveluita. Pääteemojamme ovat globalisaatio, alueiden kehitys, asuminen, hyvinvointi, metsä ja ruoka.

Edistämme yhteiskuntaa, eri toimintasektoreita ja organisaatioita kehittävää päätöksentekoa ja keskustelua. Visionamme on uudistuva Suomi, jossa päätöksenteko perustuu luotettavalle tutkimustiedolle. Haluamme olla avainteemojemme vaikuttavin tutkimuslaitos ja alamme paras työnantaja. Olemme jatkuvasti kiinnostuneita sidosryhmien tiedontarpeista, tartumme ennakkoluulottomasti haastaviinkin ongelmiin, ja puhallamme yhteen hiileen. Kanssamme pääset vaikuttamaan yhteiskunnan taloudelliseen kehitykseen osana kansainvälistyvää ja avointa työyhteisöä.

Haemme noin 25 henkilön työyhteisöömme hyvien liikenneyhteyksien päähän, uusittuihin tiloihimme Helsingin keskustaan

Talous- ja HR-koordinaattoria (perhevapaan sijaisuus 15.1.2019–14.1.2020).

Talous- ja HR-koordinaattorina toimit organisaation käyntikorttina ja viet oma-aloitteisesti asioita eteenpäin ratkaisukeskeisellä asenteella. Toimit hallintopäällikön työparina ja raportoit hänelle. Olet luomassa työympäristöä, jossa innostutaan, kehitytään ja onnistutaan yhdessä. Teet tiivistä yhteistyötä koko hallinnon kanssa tukien tutkimushenkilökuntaa työssään.

Tehtävänäsi on varmistaa toimiston arjen sujuvuus. Tapahtumakoordinaattorina ja matkavastaavana huolehdit erilaisten tilaisuuksien ja matkojen järjestämisestä pitämällä monet langat käsissäsi. Olet numerotarkka ja tunnet työlainsäädännön, erityisesti vuosilomalain, kuin omat taskusi. Hoidat myynti- ja ostoreskontraa ja vastaat työajanseurantajärjestelmästämme. Pääset mukaan kehittämään taloushallinnon prosesseja ja osallistumaan työyhteisön kehittämishankkeisiin. Lisäksi osallistut johtoryhmätyöskentelyyn johtoryhmän sihteerinä.

Tehtävät edellyttävät soveltuvaa opisto- tai AMK-tutkintoa, halua kehittyä ja kehittää toimintaamme, asiakas-keskeistä ja aikaansaavaa toimintatyyliä. Arvostamme erityisesti, että nautit yksityiskohdista ja innostut kokonaisuuksien koordinoinnista. Edellytämme edistynyttä Office-ohjelmien käyttöosaamista sekä erinomaista suomen ja englanninkielen taitoa. Toivomme, että sinulla on kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Tarjoamme hyvät henkilöstöedut ja mahdollisuuden vaikuttaa työyhteisön kehittämiseen.

Tehtävä on määräaikainen perhevapaansijaisuus. Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkka-toivomuksineen pyydetään ystävällisesti toimittamaan 25.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@ptt.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Annika Hemmilä p. 040 164 7999, annika.hemmila@ptt.fi tai talous- ja HR-koordinaattori Metti Henttonen p. 040 164 8154, metti.henttonen@ptt.fi.

Linkki rekrytoinnin tietosuojaselosteeseen.